کد خبر: 1216192
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
مدیر شرکت کوروش کمپانی با وعده فروش گوشی آیفون ۲۰ میلیون تومانی پول خریداران را به جیب زد و متواری شد. تحقیقات پلیس امنیت اقتصادی فراجا برای بازدداشت متهم جریان دارد. 

مدیر شرکت کوروش کمپانی با وعده فروش گوشی آیفون ۲۰ میلیون تومانی پول خریداران را به جیب زد و متواری شد. تحقیقات پلیس امنیت اقتصادی فراجا برای بازدداشت متهم جریان دارد. 
چندی قبل تبلیغات شرکت کوروش کمپانی، سروصدای زیادی در فضای مجازی به راه انداخت. این شرکت مدعی شده‌بود با حذف واسطه‌ها می‌تواند گوشی‌های آیفونی را که ۴۰ میلیون قیمت دارد، با قیمت ۲۰ میلیون تومان در مدت ۴۵ روز به دست خریداران برساند. حضور سلبریتی‌های معروف از جمله علیرضا بیرانوند، الهام حمیدی، اکبر عبدی و بسیاری از چهره‌های معروف در تبلیغات این شرکت سبب شد جمع زیادی از شهروندان برای پیش‌خرید این گوشی به صف شوند تا اینکه خبر رسید مدیر شرکت بعد از خالی کردن حساب‌های بانکی‌اش متواری شده‌است. هر چند از میزان این کلاهبرداری خبری اعلام نشده‌است، با این حال سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا اعلام کرد که متهم اصلی پرونده قبل از تشکیل پرونده متواری شده‌است، با این حال یکی از اعضای اصلی شرکت بازداشت شد و دو نفر دیگر تحت تعقیب هستند و تمام اموال متهم اصلی پرونده توقیف شده‌است. 
سردار رحیمی ادامه داد: در جریان فعالیت شرکت برخی افراد سرشناس و شناخته‌شده برای شرکت تبلیغ کرده‌اند که به اتهامات آنان هم رسیدگی می‌شود. افرادی هم که اقدام به ثبت‌نام گوشی از شرکت کرده‌اند با به همراه داشتن مدارک خود به پلیس امنیت اقتصادی فراجا در ابتدای خیابان مرزداران مراجعه کنند. وی ادامه داد: شهروندان اطلاعات خود را درباره اتفاق‌های مشابه و مفسده‌های اقتصادی در تماس با سامانه ۰۹۶۳۰۰ اعلام کنند.

برچسب ها: کوروش ، آیفون ، کلاهبرداری
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار